Uhlíková neutralita a udržitelnost
Společnost Vodafone se zavázala snížit své globální emise uhlíku do roku 2040 na nulu.
Udržitelný rozvoj není jen záležitostí státu, ale každého z nás. Může jej prosazovat velká firma, stejně jako rodinný podnik, neziskovka nebo jakýkoli občan. A to díky Dobrovolným závazkům, jejichž myšlenka je přímočaře jednoduchá. Hledáme konkrétní aktivity pro udržitelný rozvoj, u kterých se dá měřit jejich naplňování.
Na této stránce najdete inspiraci, jak lidé v Česku žijí udržitelně každý den. A můžete se sami zapojit!
Společnost Vodafone se zavázala snížit své globální emise uhlíku do roku 2040 na nulu.
Ministerstvo životního prostředí se zavazuje k provedení několika kroků v oblasti veřejného zadávání za účelem odpovědnějších nákupů a provozu úřadu, které budou splňovat environmentální, sociální a ekonomická kritéria. V prvé řadě dojde k...
Jedním ze stěžejních zájmů MČ Praha 10 je na svém území prosazovat principy udržitelného rozvoje. V mnoha aspektech jsou možnosti městské části jakožto integrální součásti hl. m. Prahy poměrně omezené.
Společnost Lidl Česká republika si uvědomuje svoji ekonomickou, společenskou i ekologickou odpovědnost, jednak vůči zákazníkům, ale také vůči dodavatelům i přírodě.
Na mezinárodní úrovni se Siemens nejprve zavázal k 50 % snížení emisí oxidu uhličitého (CO2) vůči roku 2014. To se českému Siemensu již podařilo, v roce jsme dosáhli snížení emisí o 70 %.